SSS
SIKÇA SORULAN SORULAR
SİPARİŞİMİ NASIL KONTROL EDEBİLİRİM?
Eğer kayıtlı bir kullanıcı değilseniz Müşteri Hizmetleri aracığılı ile bizimle iletişime geçerek siparişinizin durumu hakkındanda bilgi alabilirsiniz. Eğer kayıtlı bir kullancı değilseniz Müşteri Hizmetleri birimizle iletişime geçerek siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
ULUSLARARASI SİPARİŞLERİ KABUL EDİYOR MUSUNUZ?
Üzgünüz, origins.com.tr Türkiye dışına gerçekleştirilecek siparişleri kabul etmemektedir.
KREDİ KARTI KULLANMAK GÜVENLİ MİDİR?
Evet. Origins.com.tr üzerinde kişisel Kredi Kartı bilgileriniz tutulmaz. Ödeme esnasında Ödeme Sağlayıcının SSL güvencesi altındaki Güvenl Ödeme Sayfasına yönlendirilirsiniz. Burada Kredi Kartı bilgileriniz şifrelendirilmiş olarak işlem görür, herhangi bir şekilde kayıt altına alınmaz
Origins.com.tr İLE PAYLAŞTIĞIM KİŞİSEL BİLGİLERİM BAŞKASI TARAFINDAN GÖRÜLEBİLİR Mİ?
Kişisel Bilgilerinize Saygı Duyuyoruz. Sizlerin izni olmadığı sürece sağlamoş olduğunuz bilgileriniz kesinlikle üçüncü şahıslarla paylaşılmaz. Detaylı bilgi için Gizlilik Politikası sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.
SPAM FILTRELERİ ve ISPS
Internet Servis Sağlayıcınız (ISP) veya E-posta alıcınız e-postaları bloklamak için filtreler kullanıyor olabilir. Bu durum Origins Online'dan e-posta almanızı etkileyebilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızı düşünüyorsanız, e-posta programınızın yardım bölümüne danışınız veya internet servis sağlayıcınızla iletişime geçiniz. Böylece e-posta bloklama ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz veOrigins Online'dan gelecek e-postalara ulaşabilirsiniz. Sorularınız için 0850 210 58 80 no'lu numarayı arayabilirsiniz.
Eğer Servis Sağlayıcınız AOL ise:
1. Email mesajını açın
2. Adreslere Ekle simgesine tıklayın
3. İsim ve Email adresi otomatik olarak gelecektir. Bu bilgileri onaylayın
4. SAKLA ya tıklayın
"Eğer Servis Sağlayıcınız YAHOO ise:
1. Email mesajını açın
2. Sağ üst taraftaki Adreslere Ekle simgesine tıklayın
3. İsim ve Email adresi otomatik olarak Yahoo Adres Defterine eklenecektir.
"Eğer Servis Sağlayıcınız HOTMAIL ise:
1. Email mesajını açın
2. Mesajın üst tarafında bulunan Adresleri Sakla simgesine tıklayın
"Eğer Servis Sağlayıcınız MSN ise:
1. Email mesajını açın
2. Sağ taraftaki Adreslere Ekle simgesine tıklayın
3. Eklemek istediğiniz adresin yanındaki kutucuğu işaretleyin
4. SAKLA ya tıklayın"
İADE DEĞİŞİM POLİTİKASNIZ NEDİR?
Origins Online ürünlerinizden memnun kalmadıysanız, kullanılmayan ürünü geri iade edebilirsiniz. İade yönergelerini görmek için lütfen ŞARTLAR ve KOŞULLAR sayfalarımızı ziyaret ediniz.
EN FAVORİ ÜRÜNÜM NEDEN ARTIK ÜRETİLMİYOR? YERİNE HANGİ ÜRÜNÜ TERCİH EDEBİLİRİM?
Bir ürünün satışının sonlandırılmasına ya da yeni bir ürün lanse edilmesine ya da ürünün yeni bir boyutta lanse edilmesine müşterilerin tercihleri ve alışveriş alışkanlıkları göz önünde bulundurularak ülke bazında karar verilir. Origins Online Danışmanları ile üretimi sonlandırılmış ürün adı/rengi bilgilerini paylaşarak alternatif ürün önerileri alabilirsiniz.
DENEME ÜRÜNLERİ GÖNDEREBİLİR MİSİNİZ?
Deneme ürünleri genel dağıtıma tabi değildir. Eğer talebiniz "satın almadan önce denemek" ise Origins Online politikasının memmun kalmadığınız ürünleri geri almak/değiştirmek olduğunu göz önünde bulundurunuz. Eğitimli bir Online Origins Uzmanından ürün önerileri almak istiyorsanız, Online Uzmanlarımıza e-posta göndermenizi öneriyoruz.