Alışveriş Bilgileri
Geçici Olarak Stok Dışı/ Parçalı Çıkış Yapılan Gönderiler
Eğer seçtiğiniz bir ürün geçici olarak stok dışıysa, konu ile ilgili bilgilendirme mail/telefon yoluyla tarafınıza yapılır ve stokta olan ürün size gönderilir. Gönderilemeyen stok dışı ürünün ücret iadesi Iyzico üzerinden yapılır ve ücret iadesi bankanıza göre 2-7 iş günü içerisinde kartınıza yatırılır.
Eğer herhangi bir sebepten dolayı siparişinizin iptalini talep edersiniz lütfen 0850 210 58 80 nolu telefondan ulaşın, size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Maksimum Satış Politikası
Üzgünüz ama her sipariş için bir üründen en fazla 8 tane olacak şekilde maximum 14 adet ve 5500 TL'lik alışveriş limiti vardır. Ayrıca, siparişleri müşteri başına günde en fazla üç (3) siparişle sınırlamamız gerekmektedir.
Maksimim alım politimazı aşan kurumsal hediye satın alımları ve servisleri için lütfen bizle 0850 210 58 80 nolu telefondan iletişime geçin.
Kampanya Kodları
Kampanya kodunuzu basitçe siparişiniz tamamlama etabında, sağ tarafta “kampanya” ile belirtilen kısımda girin. Kampanya kodları oldukça hassastır ve tamamen aynı olacak şekilde girilmelidir. Kampanya kodu onaylandığında , kampanya 'Sipariş Görüntüleme' sayfasına yansır.
Not: her siparişte bir(1) kampanya kodu kabul edilir. Daha fazla bilgi için lütfen promosyon detaylarını inceleyin.
Ödeme Seçenekleri
Kabul Edilen Ödeme Araçları:
Amerikan Express
MasterCard
Visa
Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.
İade ve Değişim
Origins Online Memnuniyet Garantisi
Eğer herhangi bir sebepten Origins Online'dan yaptığınız alışverişten memnun kalmazsanız ürünlerin kullanılmamış olması halinde, faturası ile birlikte iade yapabilirsiniz. Ürünlerimizde değişim imkanı yoktur. İade durumunda Origins Online ücretsiz kargo imkanı sağlar.
Eğer siparişiniz hasarlı bir biçimde ulaştıysa, lütfen hasarlı ürünü iade edin.
İadede Ücretsiz Kargo
Eğer Origins Online'dan yaptığınız alışverişi iade etmek istiyorsanız:
Bizi arayın : 0850 210 58 80
Siparişinizi de içeren faturanızın arka tarafındaki Ürünün İade Et/ Değiştir bölümünü tamamlayın. Siparişinizin iadeye alınması için faturası olması ve ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir. Kişisel hijyen kurallarından ötürü kullanılmış ürün iadeye alınmaz.
Lütfen iade için siparişinizi aşağıdaki adrese kargolayın:
Orhanlı Orta Mah. Atayolu Cad.
Öztaş Sok. No:8/1 G Kapısı, Logipark Tuzla/İstanbul
İade edilen ürünler genellikle talebinizden 3-5 is günü sonrasında işlenir. İade ile ilgili herhangi bir sorunuz olması durumunda lütfen bizle 0850 210 58 80 nolu telefondan yada musterihizmetleri@origins.tr adresine mail atarak iletişime geçin.
*İade edilen ürünlerin ücret iade işlemi Iyzico tarafından yapılacaktır. Bankanıza göre iade ücretinizin kartınıza yansıması 2-7 iş günü sürebilir.
Hasarlı Ürünler
Siparişinizi teslim aldığınızda kargolama sırasında herhngi bir hasar alıp almadığını kontrol edin. Kargolama kutusunda bir takım yıpranmalar olması normaldir ancak kargo sırasında ürünleriniz hasar gördüyse lüften kutuyu ve paketleme materyallerini ve ürünleri saklayın ve bizle 0850 210 58 80 nolu telefondan iletişime geçin.